×

Klachten

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.


Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Teensok.nl, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling klanten klachten

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen. Wij streven erna om binnen 10 dagen u een reactie te geven.


U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • U de bestelling referentie en artikel hebt ingevuld;
  • Korte toelichting op uw klacht hebt ingevuld;
  • En eventueel een foto hebt toegevoegd over de klacht.

 

Menu

Opties

Click for more products.
No products were found.

Share

Create a free account to use wishlists.

Aanmelden